Välkommen tillbaka!

Ett och ett halvt år senare!? Vill bara se hur det känns... Det känns bra! Det är ju aldrig fel och få skriva av sig lite! Speciellt om man vet att ingen läser ;) Ingen man känner iallafall! Eller? Aja, nog om det!

Ligger i soffan och tittar ut! Har funderat i ungefär två timmar om man skulle laga lite mat! Men nu börjar jag känna att det inte finns tid för det! Jobbet kallar klockan tre! Fyra dagar kvar!!
Har vart en lugn helg! Dels för att jag har jobbat och dels för att det nästan är slut på kontot! Vill ha den 25e! Av två anledningar, lön såklart, och att jag blir ett år äldre, 25! Höhö! Det kan till och med va värt och fira :) Blir väl nått litet kanske.. Måste måste spara till Thailiand, inte långt kvar nu :) Wohoooo!!

Nää men summan av kardemumman, det här va lite kul. Blir nog fler gånger!
Nu måste jag äta och göra mig iordning.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0