På pricken!

Det roliga är att det va på det exakta datumet, ett och ett halvt år sedan jag sist bloggade! Haha! Såg det nyss, och är såklart tvungen och påpeka det :)
Sitter i soffan, igen, under min luddiga lila filt, glor in i min svarta tv (som inte har fungerat på två månader ungefär) Vet ni hur tråkigt livet blir utan tv? Trodde väl det, och ge er inte in i och pröva! Jag sover mest hela tiden. Eet tråkiga är när man kommer hem från jobbet.. Jaha, vad ska jag göra nu?
Som den här kvällen till exempel. Kom hem, bytte om, la mig i soffan och har legat och läst bloggar och surfat runt i över två timmar! Men jag ska inte gnälla! Går ju faktiskt ringa hyresvärden och säga nått också, haha!

Nää mina 300.000 unika läsare om dagen! Nu ska jag ta en "god natt cigg" sen blir det faktiskt god natt. Efter några
omgångar yatzy såklart ;)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0