God kväll!

Imorn fyller jag år :) Känns inte som det. Men det gör jag.. 25! Fy fan! Och vart har jag kommit i livet?
Men jösses, varför tänker jag så? Jag har ett perfekt liv :)
Imorn kommer familjen och ska fira mig lite sen på kvällen ska jag träffa Lina och Alex :) Storkalaset blir på lördag då brudarna har fixat ihop nått, är jävligt nyfiken ska jag säga. Det blir nog perfekt.

Idag har jag städat och tvättat! När det va klart blev jag skit rastlös så jag bytte om och gick in till stan för och köpa kakeldekorer, sluuuut på kontot. Det var bara och vända. Men jag ska köpa det imorn istället :) Mitt kakel är diarré brunt.. Typ!

Nähä! Gå ut och ta en cigg och ringa min spinkiga vän! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0