tjooooo broooo

ska bara vänta tills det är reklam, kollar på cold case, ett ögonblick....


nu så.. det får bli ett par korta rader. orka vänta till det är reklam!
men men, födelsedagen och allt där till är över. festen hos johanna och emil på
fredagen var riktigt rolig. träfade massa gammalt folk som man inte sett på länge :)
o lördags var också kul. träffade mina pumor och vi drog till bodyshop och blev sminkade.
kanon snygga blrv vi :) sen kom mamma och hämtade mig och jag drog hem till mikaela, 
osp kom det lite folk och senare drgog vi till harrys :D jag hade skitkul!
i veckan har jag inte gjort allt för mycket. vart ute hos syrran och sen hos mikaela.
imorn tänkte jag försöka komma hem ganska skapligt så jag kan ringa på lite jobb!

den 12 januari ska jag med flera åka till egypten. har inga penagr egentligen men det var så
billigt och det skulle va så kul så jag bestämde mig för att följa med ändå. pappa kunde bidra
lite men mamma blev skit tjurig, som vanligt! pengar löser sig alltid :)

nae, nu ska jag kolla vidare. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0