rött eller blått?

god kväll. klockan blev precis 00.00.
idag har jag vart barnvakt. blev en runda till busfabriken, ungen klarar sig ju för det
mesta själv.. skööööönt! fast jag lekte lite med honom.. tills jag ficka andnöd och
var tvungen och vila två timmar.. kondtitionen är på topp! det är därför jag tjatar
på pappa att han ska köpa ett par reebok easytone till mig. så kan mitt ass bli lite
slimat också :) men det kommer han nog inte göra! med det fixar jag när jag vinner
på lotto, som jag kanske borde börja spela isåfall.

imorn är det fredag, och helgen blir lugn som den förra. eller, jag ska på partaj på
lördag men det blir väl utan alkohol tyvärr, no money, no funny. och jag som älskar
öl!! men det är ju inte lördag än liksom.. och jag tänkte spara mina krafter till den
25 för då jävlar, ska jag dricka öl :D och jag behöver knappast säga varför..

den 15 oktober ska jag på kryssning förövrigt, med min sambo elin :D
draaa åt helvete vad kul det ska bli.. vi bokade en dubbelkryssning! fuck yeah!!!
vi hade väl först räknat med och bli ett par personer men sen blev det bara hon och
jag och gud vet vad vad vi kommer hitta på! haha, fan va kul det ska bli..


på söndag är det röstningsdags. jag har ingen aning om vad jag ska rösta på.
det är alltid mycket snack och lite verkstad.

nu ska jag kolla på coldcase. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0