nämen?

ska försöka hålla mig vaken till halv tre. då är det en film, de dimhöjda bergens gorillor, eller nått.
vet iallafall att man gråter en skvätt till den. det gör inget.
kom hem från elin vid halv tolv kanske.. vi har myst och lagat mat :) och kollat på
beck såklart, haha.

har sökt lite jobb idag med, eller de flesta jobben har jag återkommit till för dom
sökte jag i våras.. o så sökte jag till gekås, haha. måste va roligt och jobba där. jag bestämde mig
för att om jag får jobb där, ska jag hyra en stuga på deras camping och sen kan jag va skitråkig i typ nått år
och spara massa pengar, sen har jag skitkul :D wohooo

imorn tänkte jag forstätta med mitt sökande. har bara kollat i östergötland men som det ser ut nu så verkar ju
inte det funka.. har jag inte ett jobb till nästa år så hönger jag mig själv! jag vill inte bo hemma och pilla
navelludd hela dagarna. usch!

nu ska jag krypa ner.. har legat och nördat lite politik.
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0