matildas kitchen

god kväll. jag undrara egentligen varför jag skriver när jag just nu bara
har två läsare? haha. men va fan, skönt att få skriva av sig lite.
idag har jag inte gjort ett baaajs. ganska vanligt. eller jag har städat
kylen och micron och sökt jobb. imorn ska jag tvätta så jag har nått och
ha på mig i helgen. eller det har jag ändå, men det är ju så jävla kul och tvätta.
men jag städa mitt rum idag med, kul info va!?

nee usch. vilket tråkigt liv jag har. måste säga att den här veckan har gått
gryyymt sakta. funderar på om jag skulle åka till motala en sväng imorn.
så det blir fredag lite fortare. för då ska jag på party :) nykter dock. men det
ska bli kul ändå. det kommer lite folk som jag sett fram emot att få ge en kraaaaam :)
o på lördag fyller jag år :) då ska jag inte va nykter.

jaha nähä. nu vart det tråkigt. cold case börjar snart.
har jag sagt att jag älskar min säng? när jag blir rik, ska jag fixa att när jag åker
på semester och sånt, så ska min säng finnas där när jag kommer. bra va?
o förövrigt gjorde jag jäävligt goda biffar igår. fy fan va jag är duktig.
till och med jimmy, som är kökschef, sa att dom va riktigt goda ;) haha

nu ska jag sluta. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0