fittkärring!

just nu skriver jag bara för att jag är irriterad. även fast jag har ringt till både pappa, mamma, syrran och anna
för att avreagera mig så måste jag ändå säga nått här med! JAG HATAR MIN GRANNE! o bara den ena av dom, för den andre säger väl inte så mycket. han får väl stryk om han öppar käften!
jag bestämde mig imorse för att gå ut och gå. det finns två rundor man går i den här hålan, antingen runt täcktö eller runt mulleskogen. jag bestämde mig för mulleskogen. i säkert 30 år har det legat en liten stuga precis innan man går in i skogen, där jag vet, under mina år att det aldrig har bott någon, och för att komma in i skogen, måste man gå lite i kanten på den trädgården, just idag, när jag går där, kommer först och främst dears små äckliga hundar som skäller mer än vanligt. i vanliga fall vill jag skjuta dom, men jag fatta direkt att mina grannar var där när jag såg hundarna så jag tog av mig min handsfree, och klappa hunden. snällt av mig! o så kommer satkärringen ut, o jag sa hej hej! DU DET VAR TUR ATT VÅRAN SCHÄFER INTE VA HÄR! nähä, sa jag. DU FÅR INTE GÅ HÄR! men jag ska gå in i skogen. DÅ FÅR DU GÅ RUNT! nae, det tänker jag inte göra. DET HÄR ÄR INTRÅNG! jaha, vad jobbigt, oså gick jag in i skogen ändå.
men varför måste man vara så satans otrevlig. varför??? vi har vart grannar i typ 25 år, seriöst. hon har iuförsig alltid vart så satans tjurig men man kan väl försöka åtminstonde. jag var ju trevligt och hälsa och klappa deras äckliga hund! jag funderar på och höra av mig till hennes son som bor i huset innan, för jag måste nämligen gå lite på deras tomt, eller tomt, det är en stor gräsplätt, sen kan man gå över gärdet in till skogen. usch!
men jag var duktigt som va ute och gick iallafall :D


nu ska jag duscha, äta och sen ska jag till motala. byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0