ett meningslöst inlägg.

jävlar.. att klockan var halv tre hade jag ingen som helst aning om.
men arbetslös som jag är så gör jag ju inget annat än och sover så då får
man räkna med och vända på dygnen. imorn ska jagändå försöka gå upp tidigt
för jag ska träffa anna och klaaran på stan :) vann ju åtthundra kronor på bilbingon
igår så jag måste få handla något litet :D har inte shoppat på aaaaaslänge.
hatar och vara arbetslös!!

jag har förövrigt gått och kärat ner mig i ryan sheckler, så jävla fjantigt söt kille.
o vilket leende. ska ladda ner alla säsonger av life of ryan. haha. o så ska jag
flytta till sacramento, california och gifta mig med honom!



nu ska sova och drömma om min flytt.
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0