tell me what you know about dreaming

idag behövde jag inte hjälpa pappa på lemo, fick mig en regäl sovmorgon istället :)
ligger i sängen och lyssnar på kid cudis album, jag älskar honom.
klockan fem ska jag prov jobba på ghingis? blev ett litet misstag för jag
trodde jag skulle få va på olearys, jag vill va på olearys! visst, ghingis är ett jobb, men med
mina erfarenheter så vill jag egentligen kräkas! vill inte igen! usch! men det kommer gå
bra. jag är duktig på servering och tycker det är roligt! fast jag måste säga att jag skulle passa
mer på ett avslappnat ställe där det sitter ett gäng grabbar, dricker öl och kollar på fotboll!
det skulle va riktigt roligt :)

nu måste jag gå upp ur sängen, käka lite lunch och fixa till mig lite.
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0