god bless you!

har suttit och kollat på alla bilder som jag lagt in på bloggen. haha, mycket minnen får man.
jag älskar fina minnen!

idag har jag inte gjort ett skit! låg i sängen till fem sen gick jag ner och börja med maten
till mamma kom hem. fick bli min smarriga baconglägg som jag så fint kallar den:)
sen fixade vi mitt cv. får hoppas att den duger den här gången. hon lyckas alltid hitta nått
litet fel som måste fixas. imorn är det torsdag redan. veckorna går äckligt fort. vet inte
vad jag ska hitta på, kanske åker in till motala.. har inte bestämt mig än. nu för tiden måste jag
tänka på hur långt min bensin räcker. hatart!! och i helgen blir det mycket farande fram o tillbaka
så jag kanske får hoppa turen imorn.. vi får se!

anna har förövrigt smittat mig med sin äckliga förkyldning;) har nyst säkert 40 gånger idag
och det kliar nått så förbannat i näsan. fan! men hellre kli i näsan än hosta. fast den kommer väl
snart antar jag.. nu nös jag två gånger till!! och snart komer det en till.. jag känner den men den vill
inte komma ut, ni vet ju hur jobbigt det är!?


nu ska jag sluta upp med det här. cold case börjar snart så jag ska gläppa lite.
typ kolla vad som händer på animal planet:) god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0