why must it fell so wrong, when im trying to right

hej hej hallå dagboken. fredagen är här. jag ska jobba i medevi ikväll.
har ingen lust alls egentligen men jag måste verkligen ha pengarna. man blir ju så
jävla lat av och va arbetslös, jag orkar eller vill ingenting. bara ligga hemma. men ändå
får jag myror i brallan och vill göra nått, men inte jobba? fast allt jag vill i hela världen just
nu är och ha ett jobb. konstigt va?

gick upp halv två idag?? det regnar ute. och snart är det mörkt.
om exakt två månader ligger jag förmodligen på en solstol och dricker öl, underbart!

imorn är det mia skäringer. wohooo. har sett fram emot det här:) ska bli riktigt roligt.



nu ska jag ringa min vän anna:) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0