when you crazy in love

gaash. har kommit in i någon sorts kärlekhysteri när det gäller filmer. jag är annars en ganska blodig människa, typ rocky fyra, men nu.. fattar inte vad som hänt med mig. kollar bara på kärleksfilmer där det slutar
likadant, lyckliga i alla sina dagar. wtf, när får jag då? hur många filmer jag än ser på rad så blir
jag så glad och puttinuttig när dom står och hånglar upp varann i slutet.. o avundsjuk. haha galet. tror
jag börjar längta efter nått!?

imorn gäller det. imorn ska jag visa vem jag är, vem dom får när dom anställer mig!
nerå, ska inte förvänta mig någonting men det skulle va underbart med ett jobb!
ett "seriöst jobb" där man får en lönespec varje månad, och OB tillägg!!


idag har jag förövrigt inte gjort ett skit. ha, vad annars. syrran och vincent kom hit och käka lite
kvällsmat:) min syster är förövrigt ganska runt om magen. inte långt kvar nu, 25 dagar exakt.
jag undrar hur hon ser ut? tänkt om hon kommer ut som en liten mulatt.. då kommer ju folk börja undra,
haha.

ska glo på en film till så jag kan somna någon gång. natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0