har turen vänt?



idag är det lördag. jag har knappt klivit upp. ligger i sängen i myskläder:)
ska dra in till motala sen. blir lugnt. ikväll igen. igår var jag hemma med mor o far,
käka gott och kolla på idol. är förövrigt kär i olle. men vem är inte det?
annars händer inte mycket. vad skrev jag sist?
ska på anställningsintervju på måndag:D securitas direkt. inte drömjobbet direkt
men det kan säkert bli asbra. det är ju ett jobb och är väldigt beroende av ett sånt
just nu. är trött på att inte kunna göra nått bara för att man inte har pengar. eller
bensin. man måste prioritera vad man vill göra för att bensinen inte räcker till allt!
visst har jag föräldrar, men jag hatar och gå och snylta av dom. även fast jag vet
att jag kan. skitsamma. jag har ett jobb snart, och då kan jag göra nästan vad jag vill:)

ska väl resa mig från paradiset och göra mig iordning lite. ha en bra lördag.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0