goooood morgon goood morgon

men tjaaa. det var inte igår, hur är läget?
joo tack det är bra! själv då?


sitter bakfull i elins soffa. hon ligger bakom mig och snarkar.
vi var fulla igår :) besökte harrys.. det va niiice. inget folk man kände
direkt men det gör ju inget. sen köpte elin kebab och när taxin kom
och vi klev in blev jag as snurrig i huvudet. det är ju lustigt att så
fort man lugnar ner sig lite så känner man hur jävla full man
är. man skulle nästan kunna säga att jag kröp hem från taxin ;)
hahah.

elin vakna vid halv nio eller nått som vanligt och då var det bara att
kliva upp med henne :P sen gjorde vi äggmackor och gick bort till
johan och spela tvspel. jag fick bara en stjärna, jävla skitspel!
ikväll blir det karatefylla igen. ska ner till wetternmagasinet och sen
blir det kanske harrys igen :) måste åka hem till klockrike snart och
hämta nya kläder och pengar.. så jävla jobbigt! men jag kan ju
inte se ut som en påse skridskor.. eller som dom där två älgarna som
var ute och flög?

nu ska jag fisa elin i huvudet och gå ut oh ta lite frisk luft.
jävlar nu vakna hon!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha ha det var ju jag som fes dig i nyllet!!!

2010-05-22 @ 16:04:02
Postat av: älgen!

ditt jävla äckel!!

2010-05-22 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0