kom förbi så kanske jag bjuder på glass!

åhhhh, nu är det inte många dagar kvar till kryssningen :)
wohoooooooo, så jävla kul! och idag är det måndag, och det här dagen flög förbi som en blackbird.
slutade vid två så gick jag hem, tog en panodil och la mig under täcket. somnade en stund sen tog jag
en promenad ner till simhallen för lite solning och sen gick jag till pressbyrån och hämtade ut
tre tröjor från hm. bra köp :)

helgen va lugn. åkte till emma en stund i fredags och i lördags var jag på hem och trädgårdsmässa
i stockholm. inte min grej alls. folk överallt och trångt och träligt. och så var man tvungen och
springa efter vincent hela tiden, skitkul tyckte han! på kvällen var jag hemma med mamma
och pappa och kollade på melodifestivalen. tycker ingenting.

i fredags var jag på arbetsintervju i medevi. och jag fick det :)
så i sommar kommer jag jobba på vättershall i varamon. känns skitbra!

nu blir det teve. ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0