vänskapliga vera och uttrycksfulle uffe, det är jag de!

fy fan va segt mitt internet är. hata!

jaha.. läggdags snart. somnade straxt innan tolv igår och försov
mig imorse. typiskt. och nått annat som man blir lite pissig av är
att kommer man en kvart försent, som jag gjorde imorse då, då
får man frånvaro hela timmen? då är du ingen idé att gå till den
lektionen, egentligen! det ska jag fråga min fröken imorn..

efter skolan åkte jag och simma. var jätteskönt.
simmade 40 minuter sen gick jag och basta en stund. det är ju det
bästa :) sen blev det lite solning. såå skönt.
blir samma runda imorn också, känner nästan att jag måste nu,
speciellt när jag fick januari månad heeelt gratis.

på fredag ska jag bjuda emma på mat och bio :) jag är så himla
bra. folk som sagt att jag är snål kan ju äta sitt baajjjjss!!!


ne, nu ska jag diska upp efter maten och ringa nucka.
ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0