smells like teen spirit

jaha, jaha, jaha. då var det en ny vecka. måndagarna rusar
iväg som vanligt. slutade två sen åkte jag direkt ner till träningen.
kom väl hem för en timme sen. ska duscha snart.. och äta!

helgen var roolig. kina mat och bio i fredags. vi kollade på
snabba cash. den var ganska seg men en bra film, han är
ju så jävla het! drog hem till emma sen och spelade lite yatzy
och hur fan visste du det, haha, ganska kul spel! vad är lyxrunka?
framåt småtimmarna åkte vi in till linköping och hämtade grabbarna
sen gick vi in till mange och chilla lite. i lördags blev det fest.
gick ner till charlie först och käka lite tacos och sen kom det
en massa folk, senare drog vi hem till lillebror och kolla läget.
massa fjortisfylla och jag blev förbannad på en jävla tönt som
påståd sig va så jävla mycket bättre än många andra.. men
annars hade jag jättekul :)


imorn blir det en långdag. till fyra.. sen blir det simning.
yeah

och nu måste jag äta innan jag svälter och duscha innan jag
dör av lukten! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0