ring imorn, så drunknar vi!

kom hem från träningen för en liten stund sen.
guuuud så hurtig jag är :) kommer säkert bli värsta
träningsnarkomanen tillslut och få ångest om jag inte
tränat på två dagar. eller inte! funderar på om jag skulle fråga
mikaela om hon vill simma några varv med mig imorn.
vad säger du? :D den ända bortförklaringen jag godkänner
är att du ska jobba. vill inte höra nått annat, speciellt inte
att du inte orkar! får väl se vad jäntan säger..

ska äta lite snart sen packa lite till hemresan imorn.
veckorna går verkligen fort.

skolan idag gled på som vanligt. tycker det är kul.
jag är snart klar med hela engelska boken, känns riktigt
skönt, och matten ligger inte så långt efter. svenska b kan
dra åt helvete, men det vet ni ju att jag tycker.. kommer
förmodligen få damp på läraren snart om han fortsätter
som han gör.. idag lånade jag den tredje av fem böcker
vi ska läsa, men först måste jag läsa klart den andra. bläää!

nu blir det mar dags. byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0