haj, och välkommen till hajk. idag ska vi prötä om häastar, men inte vilkä häastar som helst, utan flooohäastar!

trött jag är då. längtar till klockan elva då jag med gott samvete
kan krypa ner under täcket och invänta john blund. paradise får
jag absolut inte missa. förövrigt så är jag inte kär i stefan längre,
så det så! nu finns det en annan..

imorn är det onsdag redan. dagen slutar vid tre. sen blir det
simning igen :) blev lite prat om att jag skulle följa med kicki
på step-up men jag fick blåsor av mammas joggingskor igår
så det sket sig ju. men jag simmar lite, det är så lugnt och
skönt där på eftermiddagarna och det är verkligen as skönt.
jag brukar ju va ganska löjlig när det gäller träning annars,
tycker det är skitpinsamt och gå och träna själv, att alla glor
och sånt. skulle jag tränat i motala skulle det vart så, men här
är det inte det. och det är så jävla skönt. ingen känner mig!
och snart försvinner jag.. och då kanske jag har skärpt till
mig lite?


fan mitt internet fuckar sig hela tiden. blir så trött.
va inne på tre och gnällde men dom hitta inget så då fick jag göra
en uppdatering helt själv. men nu har det kommit tillbaka igen.
har fått starta om internet fem gånger nu, två av dom när jag
skrivit här. jävla skit!


idag fick jag hem mina bralls från hm. perfekt, perfekt!
hatar att man ska behäva vänta i tio veckor innan man får vissa
grejer från dom, men men.
på fredag kanske det blir utgång. syrran skulle ut med sitt jobb
igen och ville att jag också skulle ut. vet ju att harrys suger på
fredagar, men jag vill bara ut och se lite folk och dricka öl :)
älskart. och på dagen ska jag hjälpa mikaela och flytta lite.
ska bli kul faktiskt, gillar och flytta ;)

men jösses vad mycket det blev.
ska ringa emma nu igen och tjöötäää littäää. (värmländskan är härlig ibland)
haaaajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0