drop dead gorgeous

nu har det börjar, mitt nya liv. se hur länge jag håller det?
men det var riktigt skönt faktiskt, gick på en sån där gå grej
en timme, sen var jag svettig, så då gick jag och sola :)
det var skönt. men nu har jag fått sveriges största blåsa under
foten, har ju inga bra skor. så det får bli simning resten av
veckan.. vill verkligen det här nu.

annars har dagen vart bra. vi var fyra stycken i klassen idag.
haha, det är inte klokt, vi brukar iallafall va några fler. men men,
inte mitt problem alls.

helgen va ganska lugn. i fredags slappa jag bara och i lördags
drog vi ner till charlie och drack lite öl och spela tvspel. det var
kul :)


har inte tid känner jag. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0