världen är fan liten ibland, även vad mange säger!!!

jaa, jag är vaken! va smart och inte la mig i sängen direkt när
ja kom hem, utan jag satte mig upp istället. nu är klockan alldeles
för mycket för att sova så nu har jag lagt mig ner..

fick en glad överraskning när jag loggade in på facebook förut.
abby har äntligen hittat dit, sicken tid det tagit. så nu kan vi äntligen,
efter nio år ungefär, kunna få upp kontakten igen :)
och så upptäckte jag hennes kusin från sundsvall, som jag också är
släkt med på nått vänster. men är man en jackson, så är man fan släkt
med alla, iallafall på utila! men det gör ju inget :)


måste plugga svenska men fy fan så tråkigt det är. välj aldrig svenska b
om du absolut inte måste! antologi kan ta sig i röven!
men annars är det bra! ¨


nu blev jag hungrig. vi snacka om islam på religionen idag. med fasta och
allt sånt. fy fan, skulle aldrig palla med det! nu måste jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0