striptease

usch vad klockan är mycket. tänkte jag skulle sluppit
sovandet när jag kom hem men det sket sig ju. man
kan ju inte låta bli när man känner hur ögonen bara
tjatar om vila. blev två timmar iallafall..
ska göra mig iordning för sängen snart och så får jag
se när jag somnar.. inatt slockna jag inte fören vid halv
tre och va ganska nära på och "komma försent" till matten,
ibland älskar jag skolan ;)

dagen gick fort idag, som alltid. fick sluta vid tre sen
åkte jag till netto och handla lite. blev billigt som satan!

vill ha mina pengar från csn nu.. jag vet inte ens om jag
har bensin till och åka hem på torsdag, jag mår skit!
har knappt tvåhundra på kontot och mina sparpengar måste
jag betala en böter för. så jävla onödigt!
skickade in papprena till csn idag och hade jag tur kunde
pengarna komma redan på fredag, och hade jag otur, om
tre veckor!! men snart är det ju den 25:e, fast inte på torsdag.


på torsdag ska jag på skolråd?????? what? hur gör man då?
säger man nått? vi får se. jag slipper ju svenskan iallafall.

nu blir det csi. see you byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0