up, up and awaaayy

kanske dags och kliva up ur graven nu.
mikaela saknar och läsa om mitt händelserika liv :)

nytt år då. nyår var trevligt. satt hos emma först sen gick
vi in till mange och drack vidare. blev väl lite mycket ett
tag men när blir det inte det? kommer ihåg mer än förra
året iallafall. det var ju det som var målet ;)

annars har det inte hänt så mycket. vänt på dygnet.
sovit till två, tre på dagarna. och så gör man inte ett
skit. men jag ska inte klaga. lata sig är ju min specialitet.
älskart.

men nu är vardagen tillbaka igen och det är ganska skönt.
imorse var jag jättepigg och resan upp hit gick bra.
imorn är det långdag i skolan, till fyra. tycker det är skönt.
man gör någonting istället för och gå hem och sova.. sen ska
jag åka och handla med. finns ett paket smör i min kyl.

nästa månad ska jag ner till simhallen och köpa träningskort.
så det blir simning minst två dagar i veckan.. kostar 425:- för
ett halvår och det tycker jag är helt värt det. kanske man blir
lite fitt :)


nä fan. nu måste jag kolla på paradise. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0