ät inte brun snö, det kan va bajs!

då var det fredag. har inte kommit längre än till marbordet men ska
snart hoppa in i duschen och vänta på att nucka ska höra av sig.

och nu snöare det som fan ute!!! neeeeeeeeej. jag vill inte ha mer snö!
och jag blev grundlurad, det var från träden!


ringde precis till K:s simhall och frågade om det var sant det jag hört.
dom ska stänga! man blir så trött.. här har jag, taggat upp mig själv
till 110%, och bara längtar till jag får pengar så jag kan köpa mig ett
simkort, och så stänger dom igen skiten. va faan! men jag har till sista
mars på mig och det ska jag fan ta nytta av. sen får jag väl åka till
karlskoga eller nått.. det ska bli av iallafall!


helgen vet jag inte vad den har och erbjuda. ikväll blir det nog lugnt
iallafall för jag vet ju hur emma är på fredagar.. imorn är det cupolen
och jag är ganska sugen. ska bara försöka övertala emma och hänga på :)


nu blev det bråttom. adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0