vore det inte underbart?

känner av det där sega från alkoholen. hur länge ska man behöva lida?
lördagen var iallafall jätterolig. kul att få se nått annat för en gångs skull.
värre blev det väl i skolan idag, haha, lite pinsamt.. men men.
kanske ska till kicki på lördag igen, hon ska ha kalas då :) för idag fyller
jäntan tjugo, hurra, hurra, hurra.

annars då? inte mycket. imorn ska jag simma aslångt!
jag blir less på människor och hade jag haft pengar hade jag åkt till utila
i juli. faaaaan!! men jag har funderat lite, och jag kanske har en plan.
en jävligt bra plan. men den är hemlig än så länge..


nu ska jag ringa min äsklingsnuttina och snacka skiiiiiiiit! bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0