mjukost!

ikväll kan jag räkna med en tidig sömn. är astrött.
kom till kristinehamn strax efter ett inatt och när jag väl
hoppa till sängs kunde jag inte sova.. typiskt.
så idag har jag vart lite trött och tjurig, men så hände
nått som gjorde mig glad, och kicki sa nått lustigt som
också gjorde mig glad :)

i helgen blev det lite alkoholintag. va i parken i fredags
men elin och massa mer, förfesten var rolig men ute var
det var väl sådär, har haft roligare om man säger så.
i lördags åkte jag till emma och tog det lilla lugna..
va nere hos linus en stund sen åkte vi till johan och kolla
på film och efter det blev det läggdags..

i söndags blev jag deprimerad och ville lägga täcket över
huvudet och gråta sönder.. men neee!
jag stanna hemma från skolan igår, ibland så har man
verkligen ingen lust för någonting.
åkte till mikaela och titta på henne när hon va barnvakt,
det gick ju kanon, han är ju för söt :) (inte mikaela:)
sen kom johanna och emil så då blev det chill med dill
och lite yatzy :) 


somna i solariet förut. trodde inte jag hade kapacitet och
gör det men visst vettu. blev helt paff när jag vakna och
fatta knappt någonting. men skönt vare.

jag orkar inte mer. ciaoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0