typiskt!

då var man hemma igen. och jag har kommit fram till
att jag behöver ett par nya stövlar. köpte ett par i september
och dom går fan inte och använda längre, dom kostade ändå
fyra hundra, hur mycket pengar ska man behöva lägga ut egentligen?
har ju inte lust att köpa nya var fjärde månad. hade det inte
vart pissväder hade jag tametusan tagit bilen och åkt till
karlstad och köpt ett par. men men, jag får vänta tills jag kommit
hem, kanske kan stanna vid marieberg när jag ändå åker förbi.

igår snyggade jag till mitt cv lite och tänkte börja skicka
iväg till alla ställen som går. kollade även runt på lite
lägenheter i motala. mamma och pappa är beredda på och slänga
ut lite cash till en bostadsrätt. skulle va nice :) vill flytta.
hjälpte ju mikaela i fredags och då blev jag så sugen på och
få flytta till något nytt och göra iordning.
nu vill jag ha ett jobb och massa pengar!


nu har jag parkerat i sängen, ger mig tusan på att jag kommer
somna snart. men det gör ju inget. imorn blir det en lång dag.

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0