the union - the buissnes behing getting high

jag är helt stum och fascinerad av den här dokumentären.
eller det som egentligen fascinerar mig, är väl cannabis.
vilken klok växt!

till något som bara skulle bli en uppsats, har blivit en stor
nyfikenhet hos mig. jag tycker att cannabis lätt ska legaliseras.
iallafall efter allt jag har läst och sett.. man lär sig en hel del.


snart är det onsdag, och om två dagar har jag sportlov. tjohooo!
ska bli så jädra skönt. det kan verkligen behövas. inte för att
skolan är så värst jobbig, men att få sovmorgon har väl ingen
dött av.
idag har jag inte gjort allt för mycket. hoppa över simningen, som
tyvärr har börjar bli en vana. åkte och sola lite istället :)



måste rusa. ciaooooo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0