snälla gud, det är inte kul längre, ge oss sommar!!

ahhh. just nu vill jag bara fly från det här vädret.
det har tagit mig tre jävla timmar att komma hem idag.
fick köra i sextio hela vägen för det blev snöstorm och
ingen hade skottat vägen. blir så trött.
skippade matten så jag har ätit hemma idag, ska snart
gå tillbaka till skolan och ha samhäll. sen är dagen slut!
skippar träningen idag för jag har fortfarande kvar blåsorna.
men jag får simma fortare imorn helt enkelt :)

i fredags blev det partaj. på dagen hjälpte jag mikaela och
flytta sen på kvällen gick hon och jag till wetternmagasinet.
syrran va där också och jag hade skitkul. sen gick vi till
brygget och träffa daniel och macke, sötnosar!
sen blev jag jättefull!!

nu måste jag gå, hörs sen. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0