knarkarkvart!

ohh det suger sig fortfarande i magen efter mat men ett glas juice
får räcka sålänge. kan ju inte vräka i mig hur mycket som helst, eller?
klart jag kan.. ska genast ta en macka med mjukost (7%)
tack elin, haha ;)

nu är temadagarna slut i ett par veckor så nu slutar vi två på tisdagar
också, hela dagen är liksom kvar. åkte och simma fyrtio minuter sen
blev det en halvtimme i bastun. älskart. skulle kunna basta varje dag :)
åkte sen till coop och handla lite matsäck och en termos (till oboyen) som
jag ska ha imorn till friluftsdagen. jag kicki och hunden ska ut till
sättrastugan och grilla kööörv :) mysigt värre. kunde åka skidor och sånt
jobbigt men det har man ju inte tid med, tar hellre en promenad.
hunden kan ju knappast ta liften!

när den dagen är över och nästa dag kommer så blir det torsdag :)
heeeeeeelg! den här veckan har gått extra långsamt eftersom jag har vart
här uppe ända sen i lördags, men det gör ju inget!


va två stackars ungdomar som tog livet av sig här igår. fy fan!
dom hade tagit en överdos, tillsammans! usch. man kan ju undra varför?

nu blir det teve. ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0