för eller emot?

jag kommer aldrig bli klar med den jävla uppsatsen!
skulle sätta igång för någon timme sen men då har office strejkat
för att jag inte har någon jävla produktnyckel. TACK!!!!!
nu sitter min mamma och göra allt till mig för att jag vill egentligen
skita i allt och gå och hänga mig! kanske inte ens är meningen att
jag ska ha behörighet i svenska b. är det här något sorts straff bara för
att jag hatar svenska så jävla mycket? jag skiter i det. det blir som det
blir..

annars har jag suttit hemma hela helgen och inte gjort ett smack.
eller jag har ju suttit med det här. ganska intressant ämne jag valde
ändå. cannabis. jag har lärt mig ganska mycket faktiskt. det är inte så
farligt som många tror. dom flesta som tycker att alla som röker är
idioter, dom vet för lite.. till exempel så finns det inte en ända människa
som har dött av förgiftning i samband cannabis, hur många är det som har dött
i samband med alkohol och tobak?

nu ska jag inte sitta och göra min uppsats här inte..

blir jag klar skapligt, så ska jag fly till emma. har ju suttit här sen i torsdags.
booooriiiing!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0