dumma mig!

åhh jag är så dum! hoppar över simningen idag. det är inget kul längre..
även fast jag vet hur stolt jag blir över mig själv när jag sitter i bastun
så har jag verkligen ingen lust. vill att våren ska komma så man kan börja
gå ut och gå istället! kom, kom, kom.

har glidit runt lite på world wide web och letat lite fakta om cannabis.
har kanske bestämt mig och skriva om det i uppsatsen till svenskan, men
jag är inte helt säker än.. måste läsa på massa först för jag själv har inte
så mycket erfarenhet av det. mamma får hjälpa mig på fredag :)

gud så trött jag blev, kanske skulle sova en timme sen göra lite käk?
sen ska jag börja läsa på huckleberry finn. den ska va klar efter lovet
och boken är ju knappast på två sidor. det finns lite bilder också ;)

today blev jag klar med engelska boken, vem är bäst då? va, va, va, va?

nu tackar jag för mig. byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0