you must be the monopoliguy?

nu mår jag fan bra igen :) känner mig hur pigg som helst.
hoppas bara att jag kan sova inatt.. men annars går jag ner och
lägger mig i soffan och sover.
imorn ska jag duscha lite försiktigt, det ska bli uuunderbaaaart.
sen ska jag sätta mig i min bil och åka någonstans.. tatueringsmässan
lockar ju en hel del, men undra om jag vågar träffa massa folk?
jag vet ju redan nu hur många det är som kommer glo på mig och tycka
jag ser äcklig ut, haha, men men.. vi får väl se :) skulle vilja åka till
kristinehamn en sväng med och hämta mina skor och min plånbok, men
som sagt.. vi får väl se!

ville väl egentligen inget speciellt med det här, bara berätta att jag mår bra nu kompis :)


kika in på klaar.blogg.se så får ni den bästa förklaringen till varför jag grät i förrgår :)
känns bra och veta att du skulle tagit hand om mig om du va hemma ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0