kan du inte ta lite på den!?

nee, men om man skulle ta och skriva sig en liten druddelutt i den här saken.
har inte haft tid eller ork för det här. men nu har jag tydligen det.
sitter hos mikaela och glor just nu.. sara äter donken och mikaela rotar i hennes dator.
blir en omgång yatzy till sen ska jag åka hem till mamma och pappa.

idag har vi haft handikapptema i skolan. jag träffade inte mer vänner än vanligt ;)
vi lekte blinda och lekte typ showball eller nått.. det var kul :) lite läskigt och va blind faktiskt..
jag drog hemåt vid tolv.. så jag va i motala vid halv två, rekord tror jag ;) så jävla
gött och köra bil i sånt här väder, bruuuuuum bruuuuum. plattan i mattan bare!

imorn ska jag in till linköping med emma och lina. vi ska till min äckliga gamla jobb
och äta deras god mat. ska bli riktigt gott faktiskt. sen blir det netonet och kanske
sportif. måste köpa mig en klockjävel!! och på lördag ska jag och syrran gå på bio
och myyysa :) det var jättelängesen.

annars har det inte hänt så mycket i mitt glamorösa liv.
eller jag va och fika med dom snyggaste pumorna i linköping :) jag saknar oss!
det bästa var att vi hade inte träffats allihopa på säkert ett år, men ändå sitter vi och
snackar som vi sågs igår. älskar er <3


nu ska jag spöa skiten ur mikaela i yatzy. ciaoooo






Kommentarer
Postat av: kicki

Åh jag gillar uppdatering ;)

2010-04-16 @ 17:04:56
URL: http://kickieliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0