jag vill ha prickig falukorv till lunch, matilda

     

jaha, den här veckan blir väl inte riktigt som man hade tänkt sig!
började igår att jag hade sån jävla huvudvärk och ont i ögonen, och det var
likadant i morse. bestämde mig för att skippa skolan och va hemma idag.
pappa ringde och väkte mig vid tolv och när jag gick upp från sängen fick jag
en liten chock, PRICKAR!!!!! hjälp!! va faaan!!!! så nu har jag förmodligen åkt på
vattkoppor, ska till vårdcentralen imorn och kolla läget, om dom tycker det är
nödvändigt förstårs.. annars kan man ju ta en ipren och gå och lägga sig så kanske
jag kan sova bort dom? skulle åkt till stockholm på torsdag med skolan och blir det
inte värre än vad det är nu så tror jag fan att jag åker ändå!

idag har jag mest legat i soffan och gjort ingenting, kliat lite!
har handlat ett par skor och en plånka :)
jag skulle kunna bli som hon i in her shoes, ha typ 700 par skor men ändå aldrig
använd dom, för jag vet ju inte ens om jag kan gå i dom :P men dom va snygga,
och billiga :D

ska stänga av den här burken nu. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0