ingen förändring

önskar jag kunde säga att det är bra nu, men nää.
har sovit tre timmar inatt, har kliat så jävla mycket att tillslut började
jag grina. jag pallar inte mer. under dagen har kliandet försvunnit lite,
men inga blåsor är borta än :( bara dom i ansiktet kan försvinna så skiter
jag i resten. jag träffar ju helst inte folk när jag ser ut såhär! och jag vill
verkligen inte ligga inne hela helgen!
jag kan ju lugnt säga att jag uppskattar hur snygg jag är på riktigt, haha.
tycker riktigt jävla synd om dom som typ har problem med acne och sånt,
och får bölder och grejer, fy fan. jag tjuter bara jag titta mig själv i spegeln
just nu.. tack gode gud att man bara har det här en gång i livet.

ligger i soffan som vanligt. orkar inte göra nått. inte ens äta!!
ska väl glo på teve tills dom bra prgrammen är slut så jag kan sätta
igång en film på datorn :)

ne fan, jag måste äta nått nu. hajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0