varför ska alla gå och dö för?

helt sjukt. ja nu har ju han dött också, han från söndagsöppet.
ulf eller vad han heter. alla bara går och dör. heath ledger,
michael jackson, patrik swayze och nu han! alltså, jaaaa.
man vet egentligen inte vad man ska säga, eller egentligen så
bryr jag mig inte så mycket, men man blir alltid så förvånad.
alla ska verkligen dö någon gång, även dom "odödliga"

fan nu blev texten helt fel, men orka!

har vart och handlat lite och slängt i en maskin tvätt.
så nu tar väl det två timmar innan det är klart men jag har
ju lite och göra, läxor och sånt kul :P

imorn är det onsdag redan, åhh ja, ni vet ju vad jag tycker om det.
på fredag ska jag in till linköping och lämna in min kamera, den gick
sönder i fredags, men glad att den gjorde det nu och inte en månad
efter försäkringen gick ut, som min förra! hoppas jag får en ny på en
gång. orka vänta.

ne, ska kolla på tyra bans show. oh yeah.

seee yaaa byeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0