SAY WHAT!!!!

nu har jag gjort klart samhällskunskapen. först tänkte
jag bara läsa texten som var sagt men så kom jag på mig
själv, här får man ta allt ansvar själv om man vill få nått
gjort, så jag gjorde alla frågor också. duktigt. ganska intressant
också för den delen. va? vad sa jag? vad händer med mig?

vi har fått en bok i svenskan jag tycker är bra, matten är ganska kul
(nu när jag köpt mig en miniräknare) , religionen verkar kul,
samhällen är helt okej, psykologin verkar med rolig. och engelskan
är peace of cake. hahah. jag skrattar åt mig själv. skola är inte kul matilda.
men det kanske bara är nu i början då allting är så lätt?

på engelskan idag kändes det som jag gick i femte klass. vi skulle träna
på uttal. whatafuck! vem fan kan inte uttala till shoes? suck.
jag är 22, inte 10!


snart är det idol :) haha. jag dog nästan av garv igår. folk är ju roliga.
och fula kisses brorsa var med (jaa, jag läser hennes blogg, jag älskar ju att hata henne?)
hahahahaha. illa illa hon ser ut som en gorilla!!

nää. nu hörde emma av sig och vi ska ta en kvällscigg innan idol börjar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0