röda, rosa, svarta, vita. i like them all

våran lärare i religion var borta idag så det blev ledigt.
skönt och sluta två :)

har vart och hämtat mina kläder. läckert.
vill handla mer känner jag :)  adidas tröjor är ju alltid
användbara, och sköna om inte annat.
funderar på om jag skulle köpa mig ett par röda converse
när jag kommer hem, har ju alltid velat ha ett par :)
men vet inte om jag ska köpa låga eller höga?
den som lever får se..

tänkte duscha nu, eller det beror på vad tyra handlar om :P
sen ska jag börja läsa första kapitlet i samhäll, har genomgång
på det imorn. jag som trodde jag skulle få sovmorgon men det
var nästa vecka..

det handla om olika sexualiteter. det måste man nästan se :)
see yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0