ojojojojojojojojojojojojoj


okej, okej, okej. nu har jag legat i sängen och kikat
runt på massa olika resor till thailand. blir det som jag
nu vill så drar jag och liza i februari :)
hittade ett flyg för ca 5300. det är ju inte klokt, vilket fynd!
tönt som jag är ringde jag mamma och pappa och kolla vad dom
tyckte, hade jag råd så åk! missar en vecka från skolan men
det är det lätt värt. svälta ihjäl lär jag få göra under dom här
månaderna som jag måste spara men det är det också värt.

men jag ska inte ta ut glädjen i förskott. det gör jag när jag
har bokat biljetterna. men det skulle som sagt va jääääävligt
kul. har inte vart utomlands på massa år!

nej fan, jag måste kolla lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0