oh yeah, here i come!

har varken sovit, duschat, ätit eller packat. är inte trött och
sängen är alldeles för gosig för att kliva upp ur, när jag väl
kliver upp kan jag göra det jag ska. duscha gör jag imorgon.
orkar inte ikväll. jag hatar nämligen och duscha. tycker det
är så fruktansvärt jobbigt. eller när man väl står där inne är
det skönt som tusan, men när man känner att man stått där
alldeles för länge och måste gå ut, då är det inget kul längre.
det är kallt och blött. oså måste man torka sig och smörja in
sig och allt sånt. nee fy. men man ju inte gå omkring och lukta
skit. eller jo, någon dag gör ju inget.


igår på yogan, när vi skulle ha avslappning, så lyssna vi på
vågor. och då fick jag se när jag och liza är i thailand :)
det var GREAT!! bada, sola och drack ööööööl. fy fan.
jag ska verkligen åka dit nu!! och där med basta!

jag fyller år snart. på lönedagen. den 26e blir det utgång i linköping.

måste ringa emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0