monday morning

egentligen är måndagar ganska onödiga.
"imorse startade inte min bil" så jag missa morgonmötet
med klassen, vilken osis. har bara två lektioner idag.
käns som man kommer hit och så får man gå hem igen..
kunde inte måndag vart torsdag istället?

måste åka och handla lite idag med. det ekar i mitt kylskåp.
har inte ens nått och äta till lunch. jag är hungrig.


har fått ett litet erbjudande att hänga med till thailand i februari.
är ju ganska sugen faktiskt. har ju inte speciellt mycket utgifter
nu för tiden så det blir så några tusenlappar kvar som man kan
lägga undan.. men vå får väl se hur långt man kommer med det.
skulle va riktigt kul iallafall :D

måste fixa. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0