min vän emma



sitter och skriver min lilla presentation till engelskan
och ska börja med och skriva vad sort person är du?
det är den värsta frågan jag vet och när jag får den
så ber jag oftast någon annan svara på det.
idag fick det bli emma.

j: beskriv vad jag är för person.
e: en nuttina
j: men lägg av, hur ska jag förklara det?
e: säg att du är en nyknullad glad tjej som
    inte trivs där du bor nu. älskar att åka 740
    i motala runt runt :)



hahahaha. så jävla klockrent! roligaste idag!
måste bara försvara mig lite och säga att 740 grejen
inte stämmer. man kan ju inte skämma ut sig helt totalt, hahaha.

men såhär mycket hjälp får jag. tack hjärtat.




 

 


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0