men ahhhh..

varför ska helgerna går så fort?
nu är det redan söndag och imorn åker man tillbaka
till pluggandet. funderar på om jag skulle va lite ful imorn
och försova mig? då börjar jag ju tio över elva.

är hos syster nu. hon fyllde år i fredags så jag tänkte åka
hit en sväng och säga grattis. var ju inte igår jag träffa henne.
mamma och pappa skulle komma snart också..

helgen har vart lugn. i fredags var jag istan med emma och glodde
lite, sen på kvällen åkte jag till jimmy. och igår försökte jag göra så
lite som möjligt.. och så blev det med, jätteskönt, tills jag blev jätte
rastlös och klockan var alldeles för mycket för och orka hitta på nått.
skulle åka in till maria egentligen men jag hade inte alla hästar hemma,
det är ju inte varje dag jag träffar henne heller, så det var synd.
men du försvinner inte va? :)


nu måste jag duscha.
take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0