kunde inte låta bli

fy fan vad jag fryser. har krypit ner i sängen men inte fan hjälper det.
ska man behöva blir sjuk igen?
är hungrig som fan. men jag orkar som vanligt inte.
börjar bli ganska trött på mackor, tro det eller ej.
och laga mat, skitjobbigt. har ju bara en jävla platta och ingen
ugn och på nått konstigt sätt käns det jobbigare då?
sen är det ju ganska trångt också..

hann och shoppa lite innan jag gick tillbaka till skolan :)
blev en tshirt från nikita (såklart) och en grön ziphood från adidas.
skitsnyggt. handla även lite smått när jag va hemma med.
typ en ny kamera :D ÄNTLIGEN! ser nästan ut som den jag hade
innan fast svart. har inte använt den nått än men det ska väl ändras.

ska sätta på mig ett par strumpor och vila ögonen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0