how you doing?

oh jösses. borde ha slocknat framför burken för längesen.
men jag har ju vart igång denna afton :)
packade färdigt för en liten stund sen så jag tänkte skriva
någon druddelutt innan jag stänger av datorn, för att sedan
somna traditionsvis framför teven :)

kollade ni på fråga olle? mohahahahaha. man kanske skulle
börja i porrbranschen med sin framtida pojkvän? oh yeah!

imorn åker kommer jag hem igen. så himla skönt.
slutar halv fyra då går jag och hämtar bilen och svänger
förbi här och slänger in grejerna i biiiileeeen.
skönt att ha den med sig måste jag säga :)
palla buss, tåg och allt krångel..

ska träffa mikaela en svängis med :) thats niiiice.

nu känner jag mig redo för och somna till något tråkigt.

see you, dont wanna be you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0