go shorty, its my birthday, we gonna party like its my birthday !!!!

okej, jag fyller inte riktigt än med det är ju knappt en timme kvar
av mitt 21 åriga, trista äckliga liv!!
och snart ska jag komma in i en ny period, det 22 åriga livet, gud
va spännande det här ska bli !

idag, var det torsdag ja.. och jag och mikaela har jag vart i full gång
hela dagen. hjälpte hennes mamma och flytta, jobbigt fö min stackars
rygg, jaaaaaa, ni hör ju hur gammal jag börjar bli!!!!!!
sen typ åkte vi in mot stada igen, och drog hem till mikaela en snabbis
för och tvätta pullan och täcka över alla finnar och dra på sig lite mascara,
för och sedan hämta upp johanna med den stora fina bebis magen för och
ta en fika och snacka lite skit för och sedan dra vidare mot alla roliga
affärer för och kolla på lite amningsbehåar och amningsinlägg för och sedan
krama johanna hejdå och för att sedan gå in på gina och hm och handla lite
tröjor och skit som inte var planerat, det är ju alltid kul, för och sedan gå hem
till mikaela igen för och sedan slappa för och sedan åka till matverkstaden och
ha romantiskt middag där det bjöds på fläskfile, pommes och tzatsiki :)
(besåsen nämner jag inte för den va skitäcklig) men det tyckte inte mikaela..
för att sedan skjussa hem trollet och sedan åka hem till klockrike, sätta sig
vid köksbordet och börja skriva rent den tråkiga samhällen som ska va inlämnad
fredag senast 00.00 .. och det är precis det jag ska fortsätta med nu!


seee yaaa byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0