finns jag till för att jag har en särskild uppgift att utföra här i världen? vilken uppgift isåfall?

imorn åker jag hem igen. äntligen :)
inte för att det är pesten här men det är alltid
skönt att få komma hem till mina söta.

har precis tagit värsta duschen. skönt som vanligt.

imorn är det ju utflykt som gäller. tänkte först åka till
maxi och handla lite god picnic med jag har en fisiprutti
i kylen som får följa med. sen fick man ju lite från skolan
också. det kommer nog bli kul :) 3000 skulle ju inte va helt
fel heller!

idag började jag med religion. det kan bli ganska kul tror jag.
läraren verkade jättebra och vi har en helt okej kursplan.
så är vi bara nio stycken i gruppen och det är också ganska
skönt.

ska jag göra min största fobi nu. borsta håret!
sen ska jag måla mina naglar.

seee yaa byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0