det var en gång en gris, som sa nöff nöff !!

jag har gjort en fuling. åkte hem, till k idag,
sen kolla jag på idol och åkte tillbaka hit igen.
jag palla inte, plus att jag hade min stalker (mikaela)
med mig och hon var ju tvungen att komma hem
på nått sätt (snällt att ställa upp så jag har någon
och skylla på) :D

jag har ju vart sjuk i tre dagar, då gör det ju inget
om jag är sjuk en dag till, eller?

imorn ska jag och mikaela åka och köpa en sån
hääääär stor frukostmacka på ubbes. det ska bli mumfillibabba.
sen ska vi hjälpa hennes mamma och flytta lite.
vid sex tiden kan jag med samvete åka hem till klockrike
och låtsas att jag vart i skolan :)

på fredag blir det linköping med m. tänkte handla nått
fint och ha på mig till lördag och på kvällen kanske, bara
kanske, det blir harrys. skulle ju va kul och gå ut på sin
födelsedag.. eller så sparar jag mig till på lördag, vi får se.
plånboken har inte lika kul den här månaden om man uttalar
sig på det viset.


hitta lite bilder på mikaelas dator. uj så kul.


 hon i rosa känner inte jag!!!!!!






nu ska jag krypa ner i ms soffa och glo på teve.
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0